[LUGOS] Cudni logi - USB 2-2

Jurij Reščič jure at gemini.fkkt.uni-lj.si
Thu Jan 5 11:07:25 CET 2006

Miha Tomšič wrote:

>Kaj pa je USB device 2-2? Miš?

Ne vem; v dmesg in lsusb ni zaslediti nobene take naprave.
Edina usb naprava je miska.

>Takole na pametu ugibm, da gre morda za hardverski problem. Kako pa se
>stvar obnaša s starejšimi kerneli?

Na prenosniku imam zadnji FC4 kernel ( 2.6.14-1.1653 ) in tam nisem
zasledil
teh napak.  Vendar tega kernela ne uporabljam zaradi ndiswrapperja. Dvomim,
da gre za HW tezavo.

Najbrz bo res hotplug; v top-u se kazejo usb.agent procesi.  Po disku pa
pise v syslog zgoraj navedene napake.  Vendar na prenosniku kljub temu
vse deluje.

  Jurij