[LUGOS] predracuni

Gupy the Fish gupofonus at gmail.com
Tue Jan 3 00:04:16 CET 2006

OK, thx.
Sicer pa sem vmes malo searchal web in nasel eno dokaj zanimivo in
uporabno open source zadevo z imenom phpBMS. Poleg modula za predracune
ima se par uporabnih zadevic za "poslovanje". Fino je tudi, ker lahko
laufa na serverju in je tako dostopen preko browserja ne glede na OS.
In seveda, lahko si doprogramiras svoje module.

Ce koga zanima: https://sourceforge.net/projects/phpbms

lp
M.