[LUGOS] static route na routerju

Iztok Umek iztok at dergan.net
Tue Feb 28 15:17:56 CET 2006

On Tue, Feb 28, 2006, Nejc Skoberne <nejc at skoberne.net> said:

> Če sem prav razumel je to omrežje, ki je preko VPNja dostopno preko tistega
> optičnega linka ... kakšen VPN pa delaš? IPSec?

Glede na to, da ima asimetricno omrezje in dva ISPja, bi se jaz lotil
stvari drugace. Pred ta dva usmerjevalnika bi postavil load balancer,
recimo LinkProof (mogoce tudi LinkProof Branch, odvisno od kapacitete
linkov) in fural naprej.

Tako bo imel za streznike in delovne postaje en default gateway. Plus
omogocil bo aktivno load balansiranje in failover.

P: Nekaj instaliranih LinkProofov pri strankah.