[LUGOS] streaming server

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Wed Feb 22 21:58:16 CET 2006

Verjetno ne... icecast2 se za ogg zelo dobro obnese ... in imaš java
applet za gledanje, da lahko cel svet gleda kaj imaš, ne glede na
platformo.

za primer statičnega arhiva na tehnologiji ogg si lahko ogledaš
http://video.kiberpipa.org

Za enkodiranje v vse te formate, ki jih naštevaš, boš pa kar krepko
plačal licence...

Lep pozdrav
Andraž Tori