[LUGOS] Canorus - a music score editor

Matevz Jekovec matevz.jekovec at guest.arnes.si
Wed Feb 22 12:31:12 CET 2006

> Hehe, na to sem tudi jaz hotel opozoriti, pa sem sklepal, da je to zato,
> ker bo marec hitro tu. :)

Ja, v bistvu smo komej projektno stran napisal, preden bo pa še SVN
postavljen in Eclipse projekt narejen in bo kot saj nekej uporabnga za
začet razvijat v javnost prišlo, bo pa že marec :).

> Komaj čakam na prvi release, upam da bom lahko nadomestil Sibeliusa s
> tem. :)

Hm... ja, cilj naj bi bil nadomestilo za Finale/Sieblius/Encore. Kdor je
prej spraševal, če podpira .enc format, naj bi bil univerzalen format za
izmenjavo podatkov med programi MusicXML (saj večina teh programov
podpira oboje import/export - med njimi tudi NoteEdit, če kdo hoče
Finale->NoteEdit varianto). Nisem prepričan za Encore, vendar bi ga
moral, če je "kolč kej programa" :) .

> Aja, OT: ali razmišljate tudi o Win32 buildu?

Ja, razmišljamo. Cross-platform je bil tut en razlog, da je projekt
nastal. Polovico NoteEdit-a je bila napisanega za KDE...

Lep pozdrav.
- Matevž