[LUGOS] thunderbird + enigmail

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Wed Feb 22 00:21:49 CET 2006

Mitja Sladovic pravi:
> Zdravo,
>
> Tole je sicer bolj M$ vprašanje (no vsaj produkta sta opensource, ki
> lepo delata na linux-u :)
>
> Ko želim v thunderbird 1.5 na WinXP dodati razširitev za enigmail
> (0.94 za tb 1.5) se ne zgodi nič.
> Enako je ko želim dodati kakršnokoli "razširitev".
>
> A je že kdo imel takšne probleme s TB?
>
> LP, Mitja
1. Stvar se malenkost razlikuje od FF in je nekak varnostni mehanizem
pred trojanci in virusi, ki se večinoma distribuirajo prek elektronske
pošte.
nekaj v1.00a preneseš kot fizično datoteko nekaj_100a.xpi na svoj
X:\bog\ve\kam\nekam\v\rovte\, potem pa greš dodajati razširitev nekaj.
Potem se pobereš v meni Orodja/Razširitve. Prebrskaš po poti do imenika
X:\bog\ve\kam\nekam\v\rovte\, poiščeš datoteko nekaj_100a.xpi, jo
označiš, klikneš V redu in to je v glavnem to.
2. Ti problemi med TB in EM so od nekdaj, vsaj od verzije 0.8x.  Nekaj
časa sem to trpel, potem pa sem ga odmontiral. Lahko si namontiraš
Nightly Tester Tools, ki je sicer za FF, vendar moraš popraviti
application ID. V NTT 0.6.9 je to delovalo vsaj do naslednje nadgradnje TB.

--
Lep pozdrav!
Have a nice day!

Jože Klepec,