[LUGOS] mysql - access

Andrej Mršek andrej.mrsek at volja.net
Tue Feb 14 11:07:43 CET 2006

Glej, če povem čisto po kmečko. Navadno se vsakemu mrežnemu servisu (v
tem primeru MySQL) nastavijo neka pravila za dostop in neke
avtorizacijske procedure za tiste, ki dostopajo (npr. uporabniška imena
in gesla). Preberi si kak how-to in ti bo jasno o čem pišem. Potem v
ODBC-ju lepo podaš te parametre in se povežeš z bazo, zdaj z Access-om
ali s svojo aplikacijo, to je čisto vseeno.
Če ti ne dela, za začetek v Google vpiši recimo "MS Access with MySQL
database" in preglej zadetke. Ne verjamem, da ti bo kdo na listi dal
zaporedje korakov, kaj moraš napravit, se bo že treba tudi malo potrudit.

LP, Andrej

linux.tetta pravi: