[LUGOS] Ima kdo HP-UX?

Rok Krajnc rok.krajnc at sklab.org
Mon Feb 13 14:56:54 CET 2006

Srečno.

Rabil bi nekoga, ki ima dostop do HP-UX-a, verjetno bi moral imeti root
dostop. Verzija (verjetno) ni pomembna.

Imam namreč neko programje za HP-jevo delovno postajo Envizex, ki pa
potrebuje nekaj patchev.
Bolj točno, to je tisti HP-jev klasični "operacijski sistem" za
terminale - Enware oz. Netstation po novem.

Kolikor sem gledal po netu, se teh patchev na linuxu nikakor ne da
namestiti. (uporablja swinstall, ki sicer obstaja tudi za linux, samo ni
videti, da bi prepoznal te paketke.)

Torej rabim nekoga, ki bi lahko downloadal ta software in patche,
namestil programje in popravke in mi poslal .tgz tistega direktorija.
Ali pa če kdo ve, kako bi se to uredilo pod linuxom?

Če bi mi lahko kdo pomagal, naj me prosim kontaktira (najbolje na
privat), da mu dam link do programja in da se dogovoriva, kako bi mi
lahko tisti .tgz dostavil.

lp, Rok