[LUGOS] dns

LinuxTetta linux.tetta at gmail.com
Sun Feb 12 19:27:44 CET 2006

Na FC 2 imam nastavljen naslednji DNS:

$TTL 3D

@       IN      SOA     www.domena.com. nekdo.gmail.com. (

                        200601161       ; serial#

                        3600            ; refresh, seconds

                        3600            ; retry, seconds

                        3600            ; expire, seconds

                        3600 )          ; minimum, seconds

;

                NS      ns2.domena2.com.  ; Inet Address of nameserver

;

localhost           A       127.0.0.1

www                 A       xxx.xxx.xxx.xxx

mail                A       xxx.xxx.xxx.xxx

nekaj               A       xxx.xxx.xxx.xxx

, kjer je :

www.domena.com <http://www.domena.com/>  moja domena na kateri delam z DNSem

ns2.domena2.com je moj NS (sicer od neke druge domene)

IP xxx.xxx.xxx.xxx pa je zunanji IP po katerem sem viden

Imam samo eno vprašanje - zadeve sem delal po DNS howto-ju, vendar na domeni
dela le http://domena.com <http://domena.com/>  ali http://www.domena.com
<http://www.domena.com/> , ne pa tudi http:// <http://nekaj.domena.com/>
nekaj.domena.com

Kak nasvet, explorer ne pričake strani (Strani ni mogoče odpreti)..???

Hvala vsem