[LUGOS] slo speller za thunderbird

Gupy the Fish gupofonus at gmail.com
Wed Feb 8 11:23:31 CET 2006

downloadal in potem komaj "instaliral" ni pomagalo, to sem delal ze prej.
Ce pa sem zadevo dodal kot root pa dela tudi za userja.
Hvala, Tine.

Se podvprasanje: ali je mozno s kakim shortcutom menjavat jezike, al je
treba hodit v nastavitve? Recimo da pises ful mailov v obeh jezikih, pa
enostavno ko odpres new mail prehaklas na drug jezik s tipkovnico, ce ga
rabis?

lp
M.