[LUGOS] kako uvoziti stare maile v tb

naboj at gmx.net naboj at gmx.net
Tue Feb 7 00:32:22 CET 2006

Joze Klepec wrote:

> Radotu hvala za zadetek. To rešitev sem že lani imel na vidiku, a me
> ni pripeljala daleč - naredi mi nov, ločen poštni račun. Se mi zdi da
> so najbolj elegantne še kake skripte in forwardi - slednji pa
> pokvarijo datume. Varianta je:
> 1. da to naredim kar totalno ročno, če se komu svita kaj o podatkovnih
> strukturah,
> 2. da najdem razširitev ali kombinacijo, ki to zna sama po sebi - pri
> tem  nočem premeščati vsega na internet in nazaj.

Ne vem kaj misliš s tem, da ti naredi nov poštni račun. V trenutni
imenik s podatki poštnega predala in pošto Thunderbirda enostavno
skopiraš .msf datoteke iz tvojega arhiva oz. varnostne kopije. Edino kar
moraš paziti je, da ne prepišeš obstoječih datotek (jih pač predhodno
preimenuješ). To deluje, preverjeno, tudi cross platform.

lp
Bojan