[LUGOS] home na fat32

Gupy the Fish gupofonus at gmail.com
Sun Feb 5 19:22:36 CET 2006

jaz sem zadevo ze sprobal, pred cca pol leta, s takrat aktualnim
crossoverjem.
Razen tega, da sem namesto 10 min za install porabil par dni, da sem
prebrowsal vse howtooje in spravil zadebo do zagona ... Sej pravim, v
teoriji dela, tudi v praksi, samo ne za resno delo.
suma sumarum sem porabil manj casa, da sem bootal winse in zadevo
opravil tam. Oz. se sploh ne jebem vec s tem, odprl sem si se en
racunalnik samo z winsi za potrebe adobe aplikacij; ostalo pa delam na
fc, ker obstajajo za vse druge moje potrebe uporabni linux programi.
Seveda bi vse skupaj rajsi videl na primarni linux masini, samo ...
nimam ne casa ne volje se ubadat z necem, kar ne dela 100%. Sem tudi
mnenja, da ce se Adobe ne bo sam lotil portanja na linux, ne bo nic s
tega. Adobe pa se tega najvrjetneje ne bo lotil, ker pomoje ne vidi $$$
tu. Tisti ki bo dal 800$ in vec za softwer mu je pa res vseeno, al boota
winse al osx, da mu zadeva laufa. Ne vem glih, ce je potencial linux
uporabnikov v dolarjih :)