[LUGOS] home na fat32

Iztok Kham pajek at pajcevina.net
Sat Feb 4 17:41:35 CET 2006

Dne sobota, 4. februar 2006 00:28 je Joze Klepec napisal(a):
> Hej, ne vem....
> Ampak je enostavno opraviti s  tvojimi predsodki. Namesti si wine 0.96 &
> xdialog zraven. Ode dual boot in first place. Kar se pa tiče
> kompajliranja... imaš fedoro, mandrivo in podobne distribucije, kjer je
> zelo lepo poskrbljeno za take. Make install postopek je pa 90% vseh
> ostalih instalacij. A se še nisi navadil instalacijskih skript?
> Linux slovarje ima (zelo dober slovar je ispell/aspell, pa vključen
> spletni slovar v KDE). Za gimp obstaja pod Linuxom toliko alternativ -
> [...]

Hm, kot človek, ki živi od izvedbenega oblikovanja in priprave za tisk lahko
povem, da je pač Photoshop prva in edina izbira za delo v CMYK in za kolikor
toliko enostavno delo s fotografijami itd. Za samo postavljanje pa linux
(razen kakega TeX-a) sploh nima alternativ. OK, recimo Scribus, ampak kar sem
ga stestiral, ne more niti pod razno nadomestiti InDesigna (QuarkXpress -
mogoče), za vektorsko grafiko pa ne bi mogel nič reči, ker nisem nič kaj
dosti preizkusil. Sicer pa so predvsem Adobeovi programi tisti, za katere z
veseljem plačam - ni to Corel in podobna nesnaga.
Sem pa prejšnji teden začel razmišljati o MacOSX Tiger i386 in KDE-jem in
podobnim :-)

Sem pa pred kakimi dvemi leti vprašal na Adobe ali bodo kaj podprli
alternative ala Linux in je bil uraden odgovor na žalost negativen. Lahko pa
da se bo sedaj z OSX in Maci na Intelu tudi kaj spremenilo.
Definitivno bi bilo nekaj najlepšega zjutraj prižgati računalo, s katerega bi
me najprej pozdravil simpatičen pingvin, se logirati, zagnati Kontact,
Krusaderja, Firefoxa, InDesign in Photoshop ... oh, ...

-- Iztok