[LUGOS] home na fat32

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Sat Feb 4 00:28:23 CET 2006

Hej, ne vem....
Ampak je enostavno opraviti s  tvojimi predsodki. Namesti si wine 0.96 &
xdialog zraven. Ode dual boot in first place. Kar se pa tiče
kompajliranja... imaš fedoro, mandrivo in podobne distribucije, kjer je
zelo lepo poskrbljeno za take. Make install postopek je pa 90% vseh
ostalih instalacij. A se še nisi navadil instalacijskih skript?
Linux slovarje ima (zelo dober slovar je ispell/aspell, pa vključen
spletni slovar v KDE). Za gimp obstaja pod Linuxom toliko alternativ -
grafičnih programov imam samo v meniju prek 30  (trideset) in ne štejem
poleg še pov-raya, ki ga poganjam iz skripte. In s profesionalno rabo
posekata blender in pov-ray tudi photoshop. Samo, kdo se bo učil?
Če pa kje najdeš kak problem, je  tu ta prav zato seznam in njemu
podobni seznami. Da pobijemo kakega grila, preden naredi nove.

Aja, vsekakor dovoljenja - jest sem absolutno za totalne restrikcije.
Nima ti kdorkoli šarit po sistemu, niti kak psevdoadmin z oddaljeno
prijavo. Fino je imeti občutek, da si sam s svojimi podatki. Zato sem
sploh šel na linux.

Gupy the Fish pravi:

Lep pozdrav!
Have a nice day!