[LUGOS] Pisanje po NTFS (was: home na fat32)

Gregor Gorjanc gregor.gorjanc at bfro.uni-lj.si
Fri Feb 3 10:03:15 CET 2006

Simon Tutek wrote:
> Kaj pa druga alternativa:
>    http://www.fs-driver.org/
>
> Meni deluje zadovoljivo. Hibernate pač ne morem vedno uporabiti.
> Mislim, da za enega uporabnika tudi vprasanje pravic ni tako pomembno.

Sam tudi že nekaj časa to uporabljam. Sicer sem velikokrat v dvomih, da
ne bo šlo kaj v ... ampak za enkrat dobro dela. Tako mi ni panike za
pisanje po "linux" particiji. Ali ima kdo kakšno varianto za obratno
situacijo i.e. pisanje po NTFS, če si pod linux-om?

--
Lep pozdrav / With regards,
     Gregor Gorjanc

University of Ljubljana     PhD student
Biotechnical Faculty
Zootechnical Department     URI: http://www.bfro.uni-lj.si/MR/ggorjan
Groblje 3                   mail: gregor.gorjanc <at> bfro.uni-lj.si

SI-1230 Domzale             tel: +386 (0)1 72 17 861
Slovenia, Europe            fax: +386 (0)1 72 17 888