[LUGOS] home na fat32

Gupy the Fish gupofonus at gmail.com
Thu Feb 2 13:51:14 CET 2006

Zadrzki v kateri smeri?

V bistvu je moj problem bolj "sminkerske" narave. Na fat32 shranjujem
vse podatke, datoteke, mailbox, vse v glavnem, kar se tvori dnevno. Pri
shranjevanju zna bit rahlo nadlezno vsakic znova hodit iz original homa
na mnt in se poddirektorije, zato bi rad zadevo racionaliziral. Moj
glavni namen je torej, da se mi vse "save asi"  (iz vseh programov)
odprejo direkt tja, kamor shranjujem, se pravi v /mnt/nekaj/nekaj/. Ce
je mozno to narediti se kako drugace, razen s prestavitvijo homa, bo
tudi zadostovalo zame.

lp
M.