[LUGOS] dnsmasq

Uros Trebec uros.trebec at gmail.com
Wed Feb 1 14:47:07 CET 2006

Jaz imam tudi postavljen dnsmasq in mi ni potrebno nobenih DNSjev
nikamor vpisat, kaj sele na clientih.

A lokalno ti resolva url-je? Ker ce ti to ne dela, potem moras
verjetno to nastimat pri konfiguraciji internetne povezave (ADSL?). To
da moras klientom nastimat DNSje pomeni, da jih GW nima.

Poskusi v /etc/resolv.conf vpisat DNS ip-je in restartat dnsmasq...

lp,
Uros