[LUGOS] ich6r fedora fc5 test2

Jure Pečar pegasus at nerv.eu.org
Wed Feb 1 12:34:17 CET 2006

On Wed, 01 Feb 2006 08:39:28 +0100
Mitja Udovč <mitja.udovc at ztm.si> wrote:

> Pozdravljeni!
>
> Imam mb supermicro P8sc8 na kateri je intelov ich6r software RAID
> kontroler (SATA). Problem se pojavi ko hocem instalirat
> Fc5 test2 (katera naj bi imela podporo za ta kontroler in v casu
> instalacije uporablja dmraid). To ne dela sploh. Instalacija
> se konca z unrecoverable error ....

Svetujem ti, da se s tem obrneš na kako fedora listo ali redhat bugzillo.

Dvomim da je to problem raida, bolj verjetno je kriv neobstoječi error handling v sata driverju ... Za md raid ti garantiram da dela zelo dobro že kakih 8 let :) Razglej se po http://linux.yyz.us/sata/, kako je s tvojim kontrolerjem in kako s tvojim kvazi hw raidom.

--

Jure Pečar
http://jure.pecar.org