[LUGOS] KDE slika na LCDju preko KVM switcha

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Wed Feb 1 12:19:52 CET 2006

X-i  razumejo switch kot drug tip monitorja - če prav štekam. In ker ne
najdejo prave resolucije, preklopijo na VGA privzeto - 640x480x60/70Hz/8
ali 16 bit. Domnevam, da pasovna širina switcha ni tolikšna, da bi
"spustila" 1280x1024x60Hz 24/32bit - kolikor predvidevam da Samsung
zmore.  Vertikalno frekvenco monitorja boš dobil iz osveževalnega časa v
sekundah (1/n s) - pozor, katalogi/tehnični podatki jo navajajo v
milisekundah.

Malo poglej specifikacije obeh (pasovna širina, X/ Y ločljivost,
vert/horiz refresh) in jih preračunaj pa boš morda dobil tisto največjo
možno ločljivost kot posledico ustrezne pasovne širine. Enkrat lani je
nekdo že objavil formulo za preračunavanje pasovne širine in bi bilo
pametno da jo spet.

Glede vsiljevanja tole z ata googla:

<https://www.redhat.com/archives/fedora-test-list/2004-July/msg00347.html>
<http://www.linuxquestions.org/questions/showthread.php?t=183237>