[LUGOS] xen

Janko Harej janko.harej at gmail.com
Tue Dec 26 20:41:37 CET 2006

Zdravo,

že kar nekaj časa se "igram" s xen-om na Intel Xeon 64bit VT osnovani mašini.

Na strežniku mi teče na osnovni (Dom0) platformi ki je Sles 10
- dva navidezna sistema - paravirtualizirani (Sles 10 - 64 bit)
- en navidezni sistem - polna virtualizacija (Sles 9 - 64 bit)

Zanima me, če ima kdo izkušnje z:
- nameščanje 32 bitnih operacijskih sistemov na 64 bitni osnovi
- nameščanje windows o.s. kot gostov
- nameščanje drugih distribucij linuxa na Sles 10 osnovi v
paravirtualizacijskem načinu delovanja

V teoriji je vse omenjeno mogoče, realnost je precej drugačna:
- nameščanje windows na xen 3.0.2 se v najboljšem primeru zaključi
uspešno, potem pa virtualni sistem prej ali slej zamrzne cel strežnik
- poskušal z vsem mogočim
- nameščanje 32 bit sles 9 se mi zaključi že pri namestitvi, češ da
sistem ne prepozna cd-jev (zadeva gre na drugem računalniku tip top
skozi)

Skratka - dileme so mogoče celo pre široke za to listo, me pa vsekakor
zelo tarejo. Svetovanje rešitve sem pripravljen plačati.

Hvala za usmeritve in nasvete in končno - srečno in polno dobrih
rešitev leto 2007

--
Janko H.