[LUGOS] oocalc

Miha Tomšič miha.tomsic at gmail.com
Thu Dec 21 11:25:42 CET 2006

Hojla!

Zanima me, ali je treba v Calcu kje odkljukati, da lahko celo vrstico
odrežem z odstranjevanjem in prilepim z vrivanjem? Ali Calc tega sploh
ne omogoča? Me sploh ne bi presenetilo...

Če nisem bil dovolj jasen: rad bi z dvema potezama odrezal vrstico
sredi tabele in jo vrinil na drug konec tabele. Trenutno moram v Calcu
za to narediti naslednje: Označim vrstico, izrežem, odstranim
prazno(!) vrstico, vstavim prazno(!) vrstico, prilepim. V Excelu samo
označim, izrežem vrstico in prilepim izrezano vrstico -- ni se mi
treba jajcati s praznimi vrsticami.

Iščem kljukico "[  ] Behave as Excel" :P

Srečno, Mikka