[LUGOS] prenosnik

Gregor Berginc gregor.berginc at gmail.com
Tue Dec 19 08:13:11 CET 2006

Jaz imam na Inspirion 6400 Suse 10.1. Nekaj problemov sem imel samo z
graficno (ATI X1400). Na koncu se je izkazalo, da samo casa nisem imel
pravega, da bi se z njo poigral.

Veliko bolj me je razjezilo, da ima 6400 Express Card razsiritveno
mesto (namesto PCMCIA). Uvoznik pravi, da je Dell zelo hiter pri novih
stvareh. Na vprasanje, ce imajo EC kartico za firewire z zunanjim
napajanjem, pa so me samo debelo pogledali.

Srecno,
Gregor

--
Gregor Berginc, Ph.D. Student