Re: [LUGOS] Pipin odprti termin: Xen - kako živijo vesoljci

Janko Harej janko.harej at gmail.com
Mon Dec 18 20:05:25 CET 2006

Zdravo,

kolikor sam vem - ne. Se pa zadeve snemajo ali pač?

Sam v linuxu nisem več začetnik (pa da ne bo pomote - tudi za nekega
guruja se še zdaleč nimam). Ker pa z xen-om že delam, me zanima ali bo
predavanje na osnovni ravni ali bodo predstavljene tudi kakšne
konkretne rešitve npr. namestitev windows pod xen, migracija gosta,
namestitev različnih distribucij linuxa v domU, možnosti za nadzor in
kontrolo virov(cpu, mem, dostopi do diskov) ipd.

hvala in
lp

Janko H.