[LUGOS] NetQmail in virtualdomains

Bostjan Mercun bostjan at niansis.com
Thu Dec 14 17:25:57 CET 2006

> [...]
 >
 > info at domena1.si:user1
 > info at domena2.si:user2
 >

 > V /home/user1 kreiral file :
 > .qmail-info z vsebino user1
 >

 > V /home/user2 kreiral file :
 > .qmail-info z vsebino user2
 >
 > Naj povem, da imata oba uporabnika v svojem home direktoriju še file :
 > .mailfilter
 > .qmail z vsebino "| /usr/local/bin/maildrop"
 >

 > Vendar vedno, ko iz drugega mail strežnika pošljem email na
 > info at domena1.si ali na info at domena2.si dobim nazaj odgovor "delivery 1:
 > failure: Sorry,_no_mailbox_here_by_that_name._(#5.1.1)".

Zivjo

Tezava je v tem, da v tvojem primeru user1 in user2 nista uporabnika,
pac pa samo prefix, po katerih qmail loci domene med sabo.

Recimo

domena1.si:dom1
domena2.si:dom2

Ko pride mail na info at domena1.si, ga dobi v resnici
dom1-info at domena1.si. Ce pride na info at domena2.si, pride na koncu na
dom2-info at domena2.si. Obakrat se to dostavi lokalnemu uporabniku.

Torej, uporabnike, ki jih hoces imeti pod domeno domena2.si, bos moral
zaceti z dom2-.

Ce hoces imeti sistemske uporabnike, lahko naredis tako:

echo "domena1.si" >> /var/qmail/control/rcpthosts
echo "domena1.si:domena1.si" >> /var/qmail/control/virtualdomains
echo
"=domena1.si-info:alias:<uid>:<gid>:/var/qmail/alias/domena1.si:-:info:"

echo "&user1" > /var/qmail/alias/domena1.si/.qmail-info
V ta isti .qmail-info das lahko tudi ukaze, ki si jih imel prej v home
direktoriju.

Na tak nacin lahko uporabnike poimenujes kakor hoces. Preslikava
domena1.si:domena1.si ni nujno, da je taka, lahko jih preimenujes v a,
b, c, vendar mora biti potem v /var/qmail/users/assign isto. V tem
primer takoj ves, za katero domeno gre pa se po direktorijih imas
locene. Uid in Gid se mi zdi, da sta uid in gid uporabnika alias, ampak
nisem siguren. Poglej "man /var/qmail/man/man5/qmail-users.5".
users/assign se mora koncati s piko v svoji vrstici. Pri spremembi
assign datoteke pozeni /var/qmail/bin/qmail-newu. Qmail reloadas pa, ko
spreminjas ostalo konfiguracijo. Zadosca -HUP procesu qmail-send.

Za malo vec uporabnikov ali pa bolj javni streznik bi bilo pa bolje, ce
das uporabnike v bazo.

Poizkusi in se oglasi, ce se ne bo slo.

Veliko srece,

		Bostjan