[LUGOS] Greylist

Ales kavka14 at gmail.com
Thu Dec 14 16:23:22 CET 2006

Klemen Humerca wrote:
> Zivjo.
>
> Pomeni, da je sprejmanje tega sporocila zaustavljeno za 5 minut. Po
> pretecenem casu pa bo ponovno mozno sprejemanje. To je zaradi SPAM-a,
> ker se ponavadi spam ne posilja ponovno...

Tudi sam sem pred kratkim vklopil greylisting imam pa eno vprašanje,
nisem namreč stvari 100% naštudiral :)

To ponovno pošiljanje opravi mail server ali uporabnik? Sicer sem nekje
zasledil, da je to ponovno pošiljanje lahko daljše.....če to pošilja
smtp server je verjetno to možno kje nastavit. Uporabljam postfix
verjetno najdem to v mail.cf

Fajn se mejte!

--
Aleš Curk :)