[LUGOS] Antivirus škatla

Iztok Umek iztok at si-con.com
Sat Dec 9 16:48:54 CET 2006

Robert Ludvik wrote:
> Zdravo
> Zanima me, če (in kaj) kdo uspešno uporablja za protivirusno zaščito
> poleg antivirusnega programa - nekaj ala proxy z antivirusno zaščito,
> kar namestiš na en dovolj zmogljiv PC in ves internetni promet pelješ
> preko tega PC-a. Preverjati naj bi znal vsaj HTTP in FTP promet.
>
> Našel sem:
> - Viralator (http://viralator.sourceforge.net/ - Squid + Perl skript)
> - squid-vscan
> (http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=10590&release_id=68273)

> [...]

Moje stranke uporabljajo to redno. Problem je v tem, da ena skatla tega
ne zmore in da imajo za razlicne zadeve razlicne produkte.

Tako imajo vmes en inteligenten L4-7 router, ki preusmerja vse maile z
attachmenti, HTTP filetke, FTP filetke ... na anti virus. Ce je HTTP
stran, potem poslje na content filter, ce mail, poslje na anti-spam
filter ipd... tako dolocene stvari spelje prek razlicnih naprav do
cilja. Tako ne rabijo vsega prometa peljati preko vseh naprav, prav tako
imajo lahko farme za te zadeve, kjer te naprave load balancajo.