[LUGOS] kopiranje particij

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Fri Dec 1 18:45:31 CET 2006

Blaž,

c(e si to omenil pred enim letom, je za moj arhiv elektronske pošte isto
kot bi DURSu podatke poslal avgusta 1990. In ne da se mi vedno znova
brskati po arhivu Lugosa na Netu - sploh ko mi "zagusti" in pol stvari
vkljuc(no s firewallom ne deluje in grem na Net samo za minuto in takoj
dol.

Poleg tega partimage najbrž ne rešuje v celoti moje težave in sem že
pric(el z nadgradnjo na FC 6. Zdajle tega ne morem preverit, ker bom v
nekaj minutah ravno potrdil yum upgrade. Vseeno najlepša ti dala.

Za ostale pa še najbolj enostavni postopek nadgradnje FC 3.x, 4.x, 5.x:
yum install fedora-release*, potem yum clean all, yum makecache in
nazadnje yum upgrade.

LP, Jože