[LUGOS] kopiranje particij

Blaz Podrzaj b at thz.net
Fri Dec 1 15:29:40 CET 2006

A si ze slisal za patimage? Ne? Omenil sem ga recimo kaksno leto nazaj
pa potem
spet pol leta nazaj pa en mesec nazaj in nazadnje dva tedna nazaj.

Zadnjic si spraseval kako bi preselil svoj e-mail arhiv, ki je ze precej velik
in obsega par let... a search funkcija v mail readerju ti pa ne dela? Namrec z
lahkoto bi nasel moje poste ki se nanasajo na podobno problematiko.

lp,B