[LUGOS] Echo escape sekvence

Jernej Simončič jernej.listsonly at ena.si
Fri Aug 25 18:44:27 CEST 2006

On Friday, August 25, 2006, 18:10:39, Franc Farazin wrote:

> A ve kateri kako resiti zgornji problem opisan v skripti? Problem
> nastane,  ko hocem grep-at po zgornjem file pathu toda echo odreze vse
> od "\ctx" naprej, ker ne prebavi "\c" sekvence in seveda ne najde file
> name-a. Igral sem se ze z vse mogocimi narekovaji pa mi ni ratalo. Pozna
> kdo kaksno alternativo?

V bashu lahko uporabiš 'enojne narekovaje', če ne želiš interpretacije
poševnic, ali pa v dvojnih narekovajih uporabiš \\ namesto \. Še bolje je,
če uporabljaš kar / za ločevanje imenikov (vse Windows verzije podpirajo /
za ločevanje imenikov).

--
< Jernej Simončič ><><><><>< http://deepthought.ena.si/ >

Everything goes wrong all at once.