[LUGOS] ena rariteta

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Tue Aug 22 14:24:07 CEST 2006

Ja,

debata sicer teče na blaju, ker nekateri očitno dobijo migreno. Telefon
je še iz časov šestmestnih številk za celo Slovenijo, vključno s
področno kodo. Mene je predvsem zanimalo, če obstaja kakšne ne čisto v
nulo hardverska rešitev, sploh z odprto kodo. Nisem ravno navdušen nad
VoIP telefonijo, ampak če je to edini način, potem je to to.

P.S. Googla sem se nažrl z njihovimi nenehnimi novotarijami (resnici na
ljubo samo zmanjšujejo preglednost, uporabniški krog pa se počasi oža le
na določen tip OS - Win/Mac in še eno jaje), zato šaltam na drug
iskalnik, pa zato malo težko iščem takele reči. ;)

lp, Jože

Rok Krajnc pravi: