[LUGOS] ena rariteta

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Mon Aug 21 21:26:50 CEST 2006

Fantje in punce, en resnično rare Q.

Imam en tupi glupi oldfashioned telefon na številčnico, star cca. 40-50
let. Čepel je nekje v eni kleti, potegnil sem ga ven in opucal vseh teh
saj, prahu,, mačk in vsega sranja. Kako to arheološko čudo zdaj
priklopit skupaj PCjem, ki laufa linux in ima modem ADSL, da bi sem pa
tja zavrtel to staro ropotuljico? Verjetno bi šlo to nekako tako kot
analogni modem/fax, ampak tadva sta že iz čisto druge zgodbe.

Aja, direktno dostopno imam ADSL linijo s parico direkt iz razdelilnika
(switcha ISDN/ADSL), da je hec še večji. Linija z ISDN je po ptt logiki
speljana na totalno drug kraj bajte, omrtvičili so nam pa še dve, bogve
zakaj. Če je kakšen od Talekoma ali Siola, bo že vedel natančen odgovor.
Upam, da ga bo tudi poslal na seznam.

lp, Jože