[LUGOS] SLONIX

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Mon Aug 21 17:09:22 CEST 2006

Našel sem še povezavo z nekimi  portali, ki jim ne bom delal reklame.

Zgleda, da gre že delno za samopromocijo, marketing, politiko ali zelo
prefinjeno mešanico vsega naštetega, kaj vem kaj opiše to situacijo
bolje. Folk se vtakne, stvar zafura in pusti, da propade dokler ne pride
resničen navdušenec ali cel kup njih, ki to spet porihtajo za nekaj
časa. Tako se meni zdi ta portal - btw, strogo osebno mennje, nima veze
s prejšnjim postom.

Po moje bo takih slovenskih distribucij še ogromno. So da so, nič ne
škodijo, samo zvišajo nivo kvalitete tistim boljšim - itak se bodo dobri
avtorji poslej trudili še bolj da se loči zrno od plev.

Stojan Rancic pravi: