[LUGOS] Samba - remote command execution

Jaka Jancar jaka at kubje.org
Sun Aug 13 00:46:00 CEST 2006

Živjo,

ali se da Sambo kako skonfigurirati, da omogoča uporabnikom izvajanje
določenih komand na strežniku?

Ena od stvari, ki bi jih rad naredil, je naprimer "remote extract". Če
uporabnik trenutno na Windows mašini desnoklikne .zip datoteko in klikne
"Extract", se ta downloada in raztegnjena uploada, kar pa bi rad
"optimiziral".

Če Samba sama tega ne podpira, ali pozna kdo kakšno drugo praktično rešitev?

Razmišljal sem, da bi naredil preprost Win programček, ki bi se
integriral v shell (tako kot to počnejo Winzip in WinRAR) in bi ob
desnokliku na .zip file ponudil možnost "Extract remotely", pri čemer bi
v direktoriju naredil npr. datoteko ".extract-<filename>", na serverju
pa bi mi za te datoteke periodično čekiral daemon.

lp,
  Jaka Jančar