[LUGOS] Kako in kje postaviti strežnik in cene

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Thu Aug 10 01:26:13 CEST 2006

Pozdrav!

Sicer ne vem, če je tole res čisto pravo mesto za diskusijo a vseeno...

Nepotrjeno informacijo imam, da je na Amisu možen hosting linux stroja.

Na T2 v Kranju so mi potrdili da imajo hosting oziroma najem v načrtu.
Citiram: "Poglejte na našo spletno stran." Fiksnih datumov tako še ni,
cene niso znane, načrtujejo storitev do konca leta - prioriteta da je
optika in pokritje cele države, ki pa v našem kraju (Golnik) še ni 100%
- vlečejo le, če se pojavi interes 1 km od centrale (Tržič po podatkih
T2, po mojih podatkih pa veliko bliže).  V pri T2 za zdaj verjetno ne bo
nič.

SiOL, moj trenutni ponudnik, kolikor vem, omogoča le najem lastnih
winmašin, menda pa ima nizek upload, kar mene od začetka niti ne zanima
- to lahko rešim z direktnim prenosom na kraju zločina.

Pri vseh je menda možen fiksen (statičen, obvezen za srežnik) IP in
dinamičen - za klienta. Zanima me kateri ISPji dopuščajo (če sploh!), da
imaš strežnik na lastni mašini s fiksnim IP. Rabil bi de facto spletni
strežnik, predstavitev, cca. 4-10Gb prostora za sebe in amen.

Na svojem pcju (FC5) imam trenutno DHCP situacijo - samo ADSL  LAN je v
pripravi imam pa tudi hub. Po totalni rekonfiguraciji obstaja varianta
za mrežo treh ali štirih PCjev - saj veste, tukej neki ven, tam neki not.

Ostalih še nisem preverjal - posredno ali neposredno.

Potreboval bi vsaj informativno tudi cene:
- najema strežnika (zanimiv najem),
- zakupa / odkupa strežnika (leasing) (primerjalno),
- cene registracije domene (1 mesec,1,2-5 let),
- cene postavitve spletne strani.

Ponudbe prosim na privat mail, odgovore pa le pošljite na listo.