[LUGOS] HTML, MySQL in mali č

Boštjan Jerko bostjan at japina.si
Tue Aug 8 22:26:47 CEST 2006

Fredi Najzar pravi:
> Z enim obrazcem (textarea) shranjujem podatke v MySQL bazo. Uporabljam
> utf-8 in najprej se naši znaki niso hoteli pravilno shranjevati. POtem
> sem v obrazec dodal tag accept-charset="utf-8"
>
> Naše črke sedaj delajo pravilno, razen malega č (c+stresica).
>
> Je mel kdo že podoben problem, ker ne vem kje naj začnem iskati
> napako, saj če delajo vse ostale čtke zakaj ne bi še č.
Jaz sem imel tak problem v svojem blogu in rešil tako, da sem s
phpmyadminom popravil "pravilno razvrščanje znakov", ki je postalo
"utf8_unicode_ci".

B.

--
mag./M.Sc. Boštjan Jerko
Boštjan Jerko-Japina s.p., Raziskovanje in razvoj novih tehnologij

slovensko:     http://www.japina.si
blog:	       http://www.japina.si/blog