[LUGOS] postfix-smtp-tls

Marko Jerak marko at jerak.si
Fri Aug 4 15:15:02 CEST 2006

zdravo
na postfix bi se rad povezoval preko tls-a. zadevo imam postavljeno na
FC4 postfix+spamassassin+antivirus+amavisd in ostali sateliti. ker nisem
prej razmisljal o tem (j.. ga) nimam patch TLS-a vkljucen na postfixu.
ker se mi ne da zadeve postavljat se enkrat sprasujem kako naj zadevo
vkljucim, da ne bom unicil sedanje postavitve.

postfixa nisem instalital preko RPM-ja. bi bilo OK v kolikor najprej
instaliram patch in potem nadaljujem z make in make update ali bi moral
postfix odstraniti pa potem patch - make - make install.

lp