DoS & DDoS - Was: [LUGOS] Pipin Odprti Termin: Nekaj vzorcnih primerov z mize varnostnega centra SI-CERT

Rok Krulec Rok.Krulec at fpp.edu
Wed Apr 19 11:27:22 CEST 2006

Vrag si ga vedi zakaj si jaz Iztokove poste vedno shranim. Iztok,
pises kaksen BLOG ?

Rok

On 4/11/06, Iztok Umek <iztok at dergan.net> wrote:

> No, recimo ebay lepo funkcionira tudi brez tega ingres filteringa. Imajo
> pac ustrezen obrambni sistem. V detalje se zal ne morem preves spuscat
> (zaradi NDA).
>
> Je pa tako, da z ustrezno omrezno opremo (ki ne temelji na PC tehnologiji,
> preprosto zaradi velike kapacitete teh napadov) lahko DoS in DDoS da dokaj
> efektivno preprecevati.
>
> Na zalost se danasnjega seminarja ne morem udelezit (druzinske obveznosti
> ob kratkem obisku v Sloveniji).
>
> Je pa tako da vecina tehnologij uporablja le SYN cookije, to pa je zelo
> [...]

Z lepimi pozdravi / With Compliments

Rok Krulec
Univerza v Ljubljani / University of Ljubljana
Fakulteta za pomorstvo in promet / Faculty of Maritime Studies and
Transportation
Pot pomorščakov 4
6320 Portorož
Slovenia