[LUGOS] baza+streaming

Rok Krulec Rok.Krulec at fpp.edu
Thu Apr 13 13:35:26 CEST 2006

On 4/13/06, Jure Pečar <pegasus at nerv.eu.org> wrote:

> Obstaja subset linuxa (elks.sf.net), ki lepo laufa na 8086 in naprej.
> Sem ga poganjal iz dveh floppyjev na 286ki :)

Ja ampak kolega Klepec je verjetno hotel poudariti, da je star macek
in je govoru o starih cajtih, elks pa je novodobna stvar, narejena za
nazaj. Verjetno si je samo hotel malo umetno posivit lase, jaz sem ga
pa dobil z barvo v roki :)

Z lepimi pozdravi / With Compliments

Rok Krulec
Univerza v Ljubljani / University of Ljubljana
Fakulteta za pomorstvo in promet / Faculty of Maritime Studies and
Transportation
Pot pomorščakov 4
6320 Portorož
Slovenia