[LUGOS] Vodenje projektov

Janko Harej janko.harej at gmail.com
Wed Apr 12 22:03:28 CEST 2006

Zdravo,

po teh orodjih sem klikal veliko. Moje opazke o slabosti posameznih rešitev:
- dotProject - slab koledar - ni možnosti izbire uporabnikov, ni
odjemalca za elektronsko pošto
- phProjekt - grd uporabniški vmesnik, slab odjemalec za elektronsko pošto
- eGroupWare - zadnja verzija zgleda zelo dobro, moti me, ker je
razvijalcev vsega en par ali dva in pri nas ni mogoče dobiti
komercialne podpore (zadnje velja tudi za zgornja dva)
- opengroupware - namestitveni postopek je znanstvena fantastika,
projektni del slabši
- open-xchange - testiram trenutno, zaenkrat slabši administrativni vmesniki

Zaradi obstoja komercialne podpore, široke uporabe v podjetjih (nekaj
se jih dobi tudi pri nas) se trenutno nagibam najbolj k zadnjemu.
Verjetno ga bom sistematično testiral enkrat do poletja - predvsem
projektni del.

Za izkušnje drugih sem zelo zainteresiran.

lp

Janko Harej
TŠC Nova Gorica
višji svetovalec RO ZRSŠ