[LUGOS] Re: firefox edavki game over

Jure Koren jure at hehe.si
Mon Apr 10 18:23:31 CEST 2006

On Monday 10 April 2006 18:10, Matej Spiller-Muys wrote:

> vpisana

> To stevilko ve samo server. Client jo vidi samo kot slikco.
> Ma sej tko dela milijon pagov od yahoo, google, messanger, itd itd ... Pa
> ze vsi blogi majo to notr.

Ja, ampak to nic ne spremeni dejstva, da attack vector se vedno obstaja, isti
kot ga je Andraz ze 10x dokumentiral. Tisto, kar vidis na enkranu, ti pokaze
trojanec, ne program edavki. Vsekakor se mi zdi bolno razpravljat o
moznostih, da taka rec doleti veliko ljudi, se posebej v luci tega, da ocitno
dohodnino odda elektronsko manj ljudi kot jih je zadevo programiralo.

Jaz nisem nezadovoljen z vasim softverom, a tudi hvaliti ga ne morem
pretirano. Another day, another release?

--
Jure Koren, unix developer
Hehe d.o.o.