[LUGOS] Re: firefox edavki game over

Matej Spiller-Muys Matej.Spiller at siol.net
Mon Apr 10 17:03:54 CEST 2006

> Ta analogija ne bo držala. Analogija prijavi v sistem preko SSL je, da
> prideš do šalterja in NAJPREJ pokažeš osebno izkaznico, ki jo uslužbenec
> preveri in te potem za časa 'seje' ne preverja več. Nato mu daš bančno
> kartico s tvojim imenom in poveš kam bi rad prestavil denar. Uslužbenec
> od tebe ne bo zahteval nobenega podpisa ali dokumenta več.
Zihr? Nazadnje ko sem dvignil denar na banki sem moral podpisati da sem
denar prejel.
Je pa res da ko sem placeval poloznice mi ni bilo treba podpisati. Pa tudi
osebne niso rabili.
Samo denar :)

> Ne, to je izdelano striktno zato, da ima naivni uporabnik obcutek
varnosti.
> Cemu bi tisto sicer sploh lahko sluzilo? Saj slepim ni treba oddajat
dohodnine
> (oz. je elektronsko sploh ne morejo).
Tista koda je da ni mozno trojanec avtomatsko poslal podpisano dohodnino.
Kdo ti bo v SSL seji zagotavljal da ti nisi pritisnil gumba Poslji, ampak
da je bil to trojanec, ki je malce sam klikal po browserju. Takrat je tako
naredil Skulj, ki
je POSTal podatke v SSLu preko activex trojanca.

> Cemu bi tisto sicer sploh lahko sluzilo? Saj slepim ni treba oddajat
dohodnine
> (oz. je elektronsko sploh ne morejo).
Tukaj je pa po moje drug problem. In sicer za slepe, ker ne morejo prebrati
tiste slikce.
Kar bi rabli na strani je se en gumb, ki bi prebral tisto stevilko. Na
nekaterih straneh sem
ze videl. Verjetno pa glede tega obstaja tudi kaksen zakon. Ne vem. Ceprav
nisem se
videl kako bi lahko slepi pisno oddal dohodnino.

> ... in vsa ta pogovorna okna so v angleščini (ko te java vpraša)!
> Hmmm... verjetno bi imel zakon o javni rabi slovenščine kaj o tem za
> povedat.  je to sploh dopustno, da država zahteva znanje angleščine za
> e-poslovanje z njo?
Sicer ne vem kaksen je zakon, vendar activex & ie je v slovenscini. Jave pa
nisem nikjer nasel, da bi bila v anglescini, ceprav okno za izbiro
certifikata pri
podpisovanju recimo je.

lp, Matej