[LUGOS] dnsmasq z bind

Uros Trebec uros.trebec at gmail.com
Mon Apr 10 12:24:45 CEST 2006

Torej, imam problem.

Sedaj za LAN dhcp in dns server uporabljam dnsmasq, ki deluje super.
Sedaj bi na tem istem racunalniku (router/http server/...) gostil eno
oz. vec domen. Nad temi domenami bi rad imel kontrolo lokalno (se
pravi primarni DNS na tem istem racunalniku).

Bind sem uspesno skonfiguriral kot master za neko domeno. Problem se
mi sedaj pojavi, ker dnsmasq lokalno ne deluje vec kot DNS server,
ampak to vlogo prevzame Bind. Ker pa Bind nima informacij o
racunalnikih v lokalni mrezi mi seveda ne zna resolvat hostname-ov kot
jih je prej dnsmasq.

Ali obstaja kaksna elegantna resitev tega problema? Rad bi se naprej
uporabljal dnsmasq za lokalne potrebe, bind pa za "zunanje".

Hvala.
lp,
Uros