[LUGOS] firefox edavki game over

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Mon Apr 10 00:25:09 CEST 2006

On ned, 2006-04-09 at 23:57 +0200, Jernej Simončič wrote:

> In uporabniki zelo pazijo na to, da je stvar podpisana s strani Hermesa, ali
> ne? Koliko običajnih ljudi sploh razume, kaj jim želi tisto okno za zvišanje
> privilegijev povedat (govorim o navadnih uporabnikih, ne o nas, ki se na te
> stvari spoznamo)?

... in vsa ta pogovorna okna so v angleščini (ko te java vpraša)!

Hmmm... verjetno bi imel zakon o javni rabi slovenščine kaj o tem za
povedat.  je to sploh dopustno, da država zahteva znanje angleščine za
e-poslovanje z njo?

skratka. fantje so si izbrali zakompliciranejši način, ki je odprl
konzervo polno črvov. in natančneje, ko gledamo, bolj je konzerva
črviva.

(tole je pa popolnoma nepreverjeno - nekdo mi je povedal, da je bilo v
prvi razpisni dokumentaciji celo zahtevano, da ne sme biti potrebno, da
bi uporabnik na svoj računalnik nameščal software za delovanje rešitve,
pa se je potem to določilo 'pozabilo' - a kdo ve kaj o tem? - še enkrat
to je povsem nepreverjena informacija in me samo zanima ali je točna ali
ne)

bye
andraž