[LUGOS] Povezava dveh rac(unalnikov preko switcha

Iztok Umek iztok at dergan.net
Sun Apr 9 23:37:34 CEST 2006

On Sun, Apr 9, 2006, Ivan Zilic <ivan.zilic at flyfish-electronics.com> said:

> Ojla,

> Stran s parimi slikami, ki ti lahko pomagajo pri razumevanju
> principov:
>
> http://www.gyre.co.uk/help/broadband/connection_sharing.php

Ja, lahko pa imas le ADSL router in potem switch in oba racunalnika
priklopljena na ta switch. Samo da imas na switchu drugi broadcast domeni
pa na drugem racunalniku nastimas gateway na prvem racunalniku (recimo da
imas kartico, in na nje dva IPja v razlicni domeni).

Saj ne recem da je glih najbolj krasna resitev, ampak lahko uredis in dela
brez problemov.