[LUGOS] Re: firefox edavki game over

Rok Jaklič rokj at rasca.net
Sun Apr 9 19:22:49 CEST 2006

Andraz Tori wrote:

> Stvar je še bolj katastrofalna... komponento, ki nam bo zadevo
> podpisovala nam postrežejo kar preko navadnega http protokola in na isti
> nekriptirani strani povedo se SHA-1 hash...
>
> http://edavki.durs.si/OpenPortal/Pages/Faq/FaqPreview.aspx?id=45
> (vsaj na tej strani so navodila in navadni http linki - pa tudi ko si ze
> enkrat na https to po javo in jce pošljejo na navadni http!)
>
> man-in-the-middle napadalec lahko datoteko in SHA na strani brez
> problema zamenja!
>
> torej efektivno rešitev ni nič bolj varna, kot če bi uporabljali navadno
> [...]

Se mi zdi, da je tole že več kot zrelo za kakšen članek ali "neko javno
gonjo", kljub temu, da se ljudem nebi sanjalo o čem se govori in piše;
vendar bi lahko z neki preprostim primerom dosegli to, da bi tudi Janez
Novak razumel, kam vse gre denar po nepotrebnem ... me prav zanima
koliko inženirskih ur je bilo potrebno, da so implementirali ta "podpis".