[LUGOS] firefox edavki game over

Blaz Podrzaj b at thz.net
Sun Apr 9 12:12:24 CEST 2006

On Fri, 7 Apr 2006, Andrej Krevl wrote:

> Kdaj bova pa oba skupaj priĹĄla na pir in odkriptirala tole?

Zakaj pa bi v tem primeru zadevo sploh hotela odkriptirat? Kako se pa
pogodba odpodpse? Ce bos hotel kaj dopolnit, bos izpolnil novo in spet
podpisal, saj tako ze zdaj deluje. Povej mi kako ti v trenutnih e-davkih
odpodpises zadevo? Ko je enkrat podpisana je podpisana in basta.

> Kot je pa nekdo Ĺže napisal so pa vsa varnostna vpraĹĄanja jako relativna.
> Kar se pa tiče tega, da bi vse za nas hranila država, ki ima itak
> varnost bolje zagotovljeno itd. Če pogledam kako so plačani sistemci v
> drĹžavni upravi, upam trdit, da bi marsikdo za primerno vsoto denarja
> popravil kakšen podatek. Kar pa je malce težje, če nima našega
> privatnega ključa....

Saj ga tudi drugace ne bi imel - privatnega kljuca. To da bi lahko
potvoril podatke je normalno, ampak vsaj obstaj moznost da se ga strafa,
ker je samo en sistemc. Tudi zdaj ti lahko kdo ki dela v arhivu
dursa potvori podatke pa je to cisto sprejemljivo. Ce se podatki potvorijo
na tvoji strani prek kaksnega trojanca pa ti garantiram, da bos kriv sam
in nihce ne bo iskal krivca med milijoni ljudi ki imajo dostop do
interneta.

Drzava bi za nas hranila toliko kot do zdaj in ne manj in tudi njena
odgovornost naj bi bila toliksna kot do zdaj in ne manjsa!

lp,B