[LUGOS] Re: firefox edavki game over

Gregor Berginc gregor.berginc at gmail.com
Fri Apr 7 18:43:25 CEST 2006

Zivjo,

> To ne drži. Zato pa sta dve stranki. Jaz zakriptiram s tvojim javnim, ti z
mojim javnim, odkriptirava pa lahko samo oba skupaj vsak s svojim
privatnim

Cakaj... Kaj ni to povsem skregano z digitalnim podpisom? Jaz sem
vesten drzavljan, izpolnim dohodninski obrazec... Sedaj naj ti to
posljem in streznik poskrbi za varnost tako, da moj dokument podpise z
mojim javnim kljucem in nato se s svojim... Ampak ravno prej ste
govorili, da se lahko od mojega klika, do SSL kriptiranja stvar
spremeni. Kaj potem s tem dosezes?

Da ne govorim o tem, da nobena od strank potem sploh ne more nic
preverjati. Torej, ko se bodo dacarji spravli stvar pregledovati, bodo
poklicali drzavljana in ga prosili, da se s svojim kljucem na disketi
oglasi pri njih, da bodo prisli do podatkov. Saj ne gre za to, da
morava skupaj z dursom pogledat mojo napoved.

Za konec se to... Kako v takih primerih prepreciti zlonamerne
streznike? Saj lahko streznik enostavno spremeni pred podpisom z mojim
javnim kljucem...

Andraz, koliko pa kostajo taki displayi? Nekako dvomim, da se lahko
primerjajo s ceno evro kalkulatorje :)

Vsekakor nam do takrat ne ostane nic drugega kot to, da za svoje
mlincke skrbimo po najboljsih moceh.

lp,
Gregor

--