[LUGOS] firefox edavki game over

Blaz Podrzaj b at thz.net
Fri Apr 7 14:33:54 CEST 2006

On Fri, 7 Apr 2006, Janko Harej wrote:

> v debato sem padel slučajno zato niti ne vem točno zakaj se gre.
> Zgornja trditev pa je v nasprotju z osnovno definicijo asimetrične
> kriptografije. Kar nekdo zakriptira z javnim ključem lahko odkriptiram
> samo jaz z mojim privatnim ključem. Moj javni ključ pa je javen, kar
> pomeni, da ni izpolnjeno eno od ključnih načel kriptografije, ki je
> nezatajljivost.

To ne drži. Zato pa sta dve stranki. Jaz zakriptiram s tvojim javnim, ti z
mojim javnim, odkriptirava pa lahko samo oba skupaj vsak s svojim
privatnim. Da se tudi tako, da jaz zakriptiram s tvojim javnim Tonetovim
javnim in Jožetovim javnim odkriptiraš pa lahko ti ali Tone ali Jože vsak
s svojim privatnim.

Za samo identiteto je že predhodno poskrbljeno. Ti ko si se registriral v
e-davke, si svoj account asoušiejtou s svojim privatnim ključem in
bojazen, da bi se za zaklepanje tvoje napovedi z javnim ključem koga
drugega enostavno ni oziroma je to predmet varnosti strežnika kar pa je
MOJ point.

lp,B