[LUGOS] firefox edavki game over

Gregor Berginc gregor.berginc at gmail.com
Fri Apr 7 10:57:21 CEST 2006

> voda -> SSL (serve) -> rdeča voda -> deSSL (klient) -> voda -> voda +
> tifus (leak) -> WebSign -> voda + tifus + kamenjčki -> SSL (klient) ->
> rdeča voda + tifus + kamenjčki -> deSSL (server) -> tifffffffuuuuuussss

Zelo nazorno... Samo konec ni pravi ;).

Skratka, server v vsakem primeru poslje veljavno vsebino, tezava
nastopi v trenutku, ko odjemalcev brskalnik odkodira, ker tista voda
ni vec zascitena. Priznam, na to nisem pomislil, ker sem imel v glavi
predvsem komponento, ki smo jo implementirali mi.

lp,
Gregor