[LUGOS] live stream iz DV -> darwin streaming server

Borut Mrak b at aufbix.org
Fri Apr 7 06:30:37 CEST 2006

Zdravo.

Rad bi naredil live stream. Input je DV kamera preko firewire, clienti
bi se priklapljali na darwin streaming server (RTSP).

S kamere sem "signal" (raw DV) spravil s pomocjo programa dvgrab, tako
da ga lahko shranim v datoteko ali naprej enkodiram. Iskanje programa
za direktni zajem je bilo neuspesno, ker testna kamera podpira samo
protokol AV/C. Kakorkoli, ce kamero rocno prizgem in nastavim na
snemanje, dobim podatke. Good enough.

V navezi z DSS je uporaben encoder le mpeg4ip (ce zelis imeti RTSP),
tega pa jaz ne morem prevesti, hkrati pa dokumentacija pravi, da zna
mp4live zajemat samo z V4L device-ov... firewire torej odpade. Ima kdo
drugacne izkusnje?

S ffmpeg mi je uspelo zadevo encodirat v file, tudi kot source za
ffserver sem ga uspel povezati (http only, ne rtsp), ne uspem pa se
prikljucit na ffserver. Takoj ko naredim http request za stream,
ffserver zacne alocirat blazne kolicine pomnilnika (v par sekundah cez
1GB), in ga moram killat, da ne odnese racunalnika s sabo. Naceloma bi
mi zadoscalo, ce bi lahko DSS prikljucil na ffserver kot relay, cetudi
HTTP-only, ne RTSP.

Kaksna ideja, kam dalje? Sem se kaksen ekvivalenten program tema dvema
spregledal?

lp,
Borut.